Jeśli potrzebujesz szkolenia liderów kliknij przycisk Wyślij zapytanie. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy szczegóły.
Lider to postawa i umiejętności, a nie stanowisko i władza.
Tematyka szkolenia
Szkolenia dla Kadry Zarządzającej to kompleksowy program kształcenia i doskonalenia umiejętności menadżerskich i przywódczych w branży HoReCa. Został on opracowany przez ekspertów-praktyków, którzy przez dziesiątki lat z sukcesami prowadzili biznesy hotelowe. Szkolenia dla Liderów organizowane sa w systemie otwartym i zamkniętym.
Jak wziąć udział w szkoleniu?
Chcesz kształcić i rozwijać w sobie umiejętności kojarzące się z prawdziwymi i dobrymi liderami? Oczekujesz wiedzy podanej w interesujący i przystępny sposób? Zapraszamy Cię do skorzystania z oferty szkoleń w ramach Szkoleń Kadry Zarządzającej. Sprawdź, co zrobić, by zapisać się na wybrane moduły.
Lider - Budowanie zespołu
Cel
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności budowania zespołów oraz poprawnych relacji w zespole, zaufania i empatycznej komunikacji.
Wybrane
tematy
- Czemu jednych szefów słuchają pracownicy, a drugich nie.
- Jak budować efektywne zespoły i dobrą współpracę
- Jak skutecznie komunikować się z podwładnymi.
- Jak znaleźć wspólny język z podwładnymi z różnych pokoleń.
- Jak mówić, żeby być zrozumianym.
Lider - Skuteczne przywództwo
Cel
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu umiejętności skutecznego przewodzenia podwładnym w organizacji i nauczenie się budowania poprawnych relacji
Wybrane
tematy
- Jaki powinien być lidera/przywódca.
- Jakie są style zarządzania organizacjami i jaki wybrać.
- Jak analizować popełniane błędy i ich przyczyny?
- Przywództwo czy zarządzanie – co wybrać i dlaczego.
- Co to jest anomia pracownicza i jak zagraża firmie.
- Dlaczego pracownicy odchodzą.
Lider - Zarządzanie kosztami i controlling
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem przychodami i kosztami na poziomie operacyjnym wraz z metodami kontroli.
Wybrane
tematy
- Jak analizować koszty działalności oraz poszczególne przychody
- W jaki sposób budżetować działalność operacyjną.
- Jak tworzyć i kalkulować oferty, by nie ponosić straty na sprzedaży?
- Jak zarządzać przychodami (Revenue Management).
- Jak skutecznie mierzyć efektywność, skuteczność i wydajność.
- Jak wykorzystać rachunkowość zarządczą, aby skutecznie eliminować straty.
Lider - Motywacja
Cel
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania członków zespołów (w tym w zespołach multipokoleniowych), poznanie mechanizmów motywacyjnych, poznanie zasad tworzenia skutecznych i sprawiedliwych systemów motywacyjnych..
Wybrane
tematy
- Jakie są potrzeby pracowników przychodzących do pracy.
- Jakie są typy pracowników i jak sobie z nimi radzić.
- Jak skutecznie motywować swoich pracowników.
- Jak sobie radzić z motywacją w multipokoleniowym zespole.
- Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny.
- Jak pracować z pracownikami na różnym poziomie ich dojrzałości zawodowej.
- Jak radzić sobie z różnymi typami osobowości pracownika.
- Jak postępować z młodym pokoleniem, żeby odnieść sukces.
- Jak skutecznie wpływać na zachowania pracowników.
Lider - Systemy motywacyjne
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu tworzenia systemów motywacyjnych, poznanie i dobór właściwych parametrów systemu premiowania oraz stosowanie jakościowych i ilościowych mierników używanych przy podziale premii
Wybrane
tematy
- Jaki cechy musi posiadać dobry system premiowanie?
- Jakie parametry ilościowe i jakościowe powinien zawierać system?
- Jakimi metodami dokonywać pomiaru efektów pracy?
- Jakie parametry jakościowe i ilościowe zastosować, żeby system był efektywny?
- Czemu i w jakich obszarach premiowanie indywidualne jest nieskuteczne?
- Czemu premia uznaniowa prowadzi do patologii i rozbija współpracę?
- Jakie warunki muszą być spełnione i dlaczego, aby móc wdrożyć system motywacyjny?
Lider - Organizacja pracy
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu utrzymania jakości, organizacji pracy i stosowania narzędzi utrzymania jakości
Wybrane
tematy
- Na czym polega wysoko jakościowa obsługa Gościa w poszczególnych obszarach usługowych?
- Rola standardów obsługi w pracy wśród pokolenia 20-latków?
- Jak planować i stawiać cele, zadania?
- Jak analizować popełniane błędy i ich przyczyny?
- Jak obiektywnie sprawdzać postępy w działaniu?
- Jak analizować szanse i zagrożenia w każdym procesie usługowym?
- Jak analizować procesy usługowe z wykorzystaniem map procesów i jak zarządzać procesami?
- Jak identyfikować działania, żeby móc poprawiać swoją organizację?
Lider - sprzedaż i marketing
Cel
celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy dotyczącej tworzenia przyciągających ofert, i ich opłacalności i sprzedaży, a także skutecznego korzystania z narzędzi służących do przyciągania Gości
Wybrane
tematy
- Jak kreować konkurencyjny, rynkowy produkt oparty na wartościach kierowanych do poszczególnych segmentów klientów?
- Jak sprzedawać nowy produkt nowym klientom w nowych czasach?
- Jak budować przewagę rynkową?
- Czego poszukuje współczesny gość hotelowy?
- Jaki powinien być produkt w gospodarce doświadczeń?
- Czym się różni pozyskiwanie Gości od przyciągania gości?
- Jakie są motywy zakupowe i łańcuch korzyści?
- Jak współpracować w zespole podczas tworzenia ofert?
- Jak tworzyć i kalkulować oferty by nie ponosić straty na sprzedaży?